Chì sò i vantaghji specifichi di i sacchetti di cuttuni?

In a vita, spessu usemu diversi sacchetti di shopping cum'è almacenamiento di ogni ghjornu.Ci sò parechji tippi di materiali di shopping bag, u saccu di cuttuni hè unu di elli.U saccu di cuttuni hè un tipu di saccu di tela ecologicu, chì hè chjucu è cunvene, durable è ùn contamina micca l'ambiente.U vantaghju maiò hè chì pò esse riutilizatu.Riducendu cusì a contaminazione ambientale in una misura più grande.Allora, chì sò i vantaghji di i sacchetti di cuttuni?

Chì sò i vantaghji specifichi di i sacchetti di cuttuni?
1. Resistenza à u calore di i sacchetti di cuttuni:
U saccu di cuttuni hè fattu di tela di cuttuni puri, chì hà una bona resistenza à u calore.Temperature sottu à 110 gradi pruvucarà l'umidità nantu à a tela per evaporà è ùn dannu micca i fibri in tuttu.

2. Pulizia di sacchetti di cuttuni:
I fibri di cuttuni crudu sò tutti fibri naturali.In parechji casi, u so cumpunente principale hè a cellulosa, è di sicuru ci sò una piccula quantità di sustanzi cera, sustanzi nitrogenu è pectin, chì sò relativamente boni per a pulizia.

3. Hygroscopicità di sacchetti di cuttuni:
I sacchetti di tela fatti di cuttuni sò estremamente igroscòpichi, è in parechji casi avemu usatu fibri chì tiranu l'umidità in l'atmosfera circundante.Di sicuru, u so cuntenutu di l'acqua hè di 8-10%, perchè quandu vene in cuntattu cù a pelle umana, si senti dolce è micca stiff.

4. Moisturizing di sacchetti di cuttuni:
Perchè a fibra di cuttuni hè un poviru cunduttore di u calore è l'electricità, è a so cunduttività termale hè estremamente bassa, è a fibra di cuttuni stessu hà i vantaghji di porosità è alta elasticità, parechje volte, cum'è stu tipu di fibra, assai aria s'accumularà trà elli. .In fondu, l'aria hè un poviru cunduttore di u calore è di l'electricità, cusì i tessili di fibra di cuttuni anu una rete d'umidità assai bona.

Cumu applicà un saccu di cuttuni?
1. Dopu a tintura, i sacchetti di cuttuni ponu ancu esse usatu cum'è tessuti per i scarpi, sacchetti di viaghju, sacchetti di spalla, etc. In generale, u tela di cuttuni hè divisu in tela di cuttuni grossa è tela di cuttuni fina.
2. Un saccu di cuttuni ecològicu più grossu fattu di cuttuni o canapa.Sò sicuru chì tutti avemu un saccu di cuttuni o dui di a moda d'oghje, chì ci furnianu cunvenzione, ma pò ancu esse assai fastidiosi per lavà.I panni grossi sò difficiuli di lavà.Hè di sicuru utile cunnosce qualchì sensu cumunu di i sacchetti di prutezzione ambientale di cuttuni.
3. Un cuttuni grossu o fibra di lino.Hè stata chjamata urigginariamente per u so usu in vele.In generale, hè utilizatu un tessulu pianu, una piccula quantità di tessitura twill hè aduprata, è i filamenti di urdimentu è di trama sò multi-fili.A tela di cuttuni hè generalmente divisa in tela di cuttuni grossa è tela di cuttuni fini.A tela di denim, cunnisciuta ancu com'è tarpaulin, hè generalmente tissutu cù 4 à 7 filamenti di N ° 58 (10 lbs).U tela hè durable è impermeable.Adupratu per u trasportu di vittura, copre i magazzini aperti, è stallanu tende in natura.
4. In più, ci sò tela di cuttuni di gomma, tela di cuttuni ignifuga è radiazione, è tela di cuttuni per macchine di carta.A ghjente ordinaria pensa chì hè più apprupriatu d'utilizà un gruppu di texture simplice, una piccula quantità di gruppu di twill è un saccu non-tessutu attraversu una bella borsa di shopping non-tessuta, micca solu un saccu di imballaggio di merci.U so aspettu squisitu face chì a ghjente amassi, è pò esse trasfurmatu in un saccu di spalla di moda è simplice, diventendu un bellu paisaghju in a strada.


Tempu di post: Dec-19-2022